lördag 31 augusti 2013

En härlig morgon denna siste augusti...

 Jag har sovit gott i husvagnen inatt och var som vanligt uppe med tuppen. Jag tog ut hundarna vid sex-tiden så de fick kissa och få mat. Sen gick jag en längre runda med India. Det gillar hon skarpt. Då fick Raffe vara i bilburen så länge. När jag närmade mig campingen igen hörde jag en hund som skällde, men jag vet inte om det var Raffe. Han satt i alla fall tyst och fint när jag var så nära att jag såg honom. Där hemma brukar jag ofta sätta Raffe i hundgården så att han får vara själv där när vi går iväg. Han måste ju vänja sig vid det och det har gått väldigt bra på sistone.

 En av stugorna närmast stranden syns knappt. Den smälter riktigt in bland träden.

Sittplatser av alla det slag finns det gott om utmed stranden. Idag kommer det goda vänner till oss här på campingen, så ikväll blir det lite grillat och förmodligen promenad längs stranden. Det kan man inte vara utan. De har sin egen husvagn med sig. De har inte varit här innan, så det ska bli intressant att höra om de blir lika frälsta som vi av denna härliga plats :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...