söndag 20 mars 2011

En lugn söndag...

Vi kom hem från Malmö igår kväll vid halvtolv. Showen med Jerry Williams var faktiskt riktigt bra. Jag är ju ingen jätte-fan av honom, men jag blev väldigt positivt överraskad. Först spelade ett rockabilly band som hette Fatboy i ungefär en halvtimme och sen började Jerrys show som varade 1½ timme. Han hade proffsiga dansare med på scen och jätteduktiga musiker. Mellan låtarna berättade han om lite olika roliga händelser som hänt under hans karriär och det lustiga var att när han pratade så satt hela publiken knäpptyst och lyssnade. En väldigt märklig känsla, nästan lite andäktigt. Sammantaget en mycket trevlig kväll!

Idag har jag äntligen blivit färdig till att tvätta Chapman. Nu var det tvunget. Han stank hund(!), men nu luktar han gott igen. Nu ska han bara borstas också (inte så "bara"), så är han fin igen. Jag missade också min favoritserie "Downton Abbey" igår kväll, så jag var tvungen att se reprisen i förmiddags. Den är så himla bra, tycker jag.

1 kommentar:

Fröken Grön sa...

Kul att höra att "Jerka" is still going strong!
Kan bara hålla med angående "Downton Abbey", - det är en underbar serie!
Må så gott!
/Anna-Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...