torsdag 24 februari 2011

Hemma igen...

Klockan är 22.30 och vi kom hem för en stund sen. Resan hem gick bra, men det är drygt att sitta i en bil tio timmar. Som många andra (tror jag) har vi bara varit i fjällen på vintern, men jag skulle gärna vilja åka dit på sommaren också. Det måste vara jättevackert där då. Jag är bara så rädd för att det ska krylla av mygg eller andra flygfän.

Jag ska hämta Chapman hos Monika imorgon. Han har fått gå med de små, sa hon när jag pratade med henne ikväll. Han är så snäll vid dem. Som vanligt hade det tagit ett par dagar innan han började äta, men det gör ingen skada om han gått ner nåt kilo. Det är bara bra. Jag har inte varit iväg och vägt honom på ett tag. Jag måste göra det. Det ska bli skönt att få hem honom. Då blir allt som vanligt igen...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...