torsdag 6 januari 2011

Vår goa Smulans Vanilj...

Vanilj och Eva-Marie har varit ute på en av sina långturer idag. Eva-Marie är medryttare till Vanilj och vi är så glada över att vi lyckats hitta en sån trevlig och duktig medryttare. Vanilj är så förtjust i henne, det märks.

Vanilj är den snällaste som finns och mina planer är att jag ska ta över henne nu när Rebecca inte rider henne så mycket, fast det har jag sagt förut. Min tid räcker inte till för allting, men man måste ta sig tid. Sen kan jag inte rida heller. För några år sen gick jag en termin på ridskola för vuxna. Jag var så rädd hela tiden, men jag inbillar mig att rider jag på Vanilj som jag känner så är det lättare. Jag har ridit henne här hemma några gånger på ridbanan. Jag får väl ta mig i kragen när våren kommer...

1 kommentar:

pillan sa...

ville bara önska dej en trevlig helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...