fredag 24 september 2010

Äntligen fredag...

Idag har det varit kanonväder. I och för sig var det rejäl dimma imorse, men sen har det varit strålande sol hela dan. Vi ändrade oss angående målningen av huset. Det blir målat trots att vi bestämde oss för att vänta till våren. Nu skulle ju vädret bli så bra några dagar, så det var lika bra. Bilder kommer så småningom.

Idag har jag börjat borsta Chapman. Jag måste säga att jag är så nöjd med trimbordet jag köpte i somras. Han hoppar upp och står så fint. Jag har tänkt att försöka hinna med att tvätta honom i veckan och då är det skönt att ha borstat av all gammal och lös päls först.

1 kommentar:

Kerstin & Nemo sa...

Hej,

Lät verkligen härligt med en tvätthall, det ska vi definitivt ha den dag då vi hittar drömhuset :).

Undra om inte min sambo är in och tjuvläser er blogg, för igår när vi var på djuraffären så tittade han på trimborden och sa "-kanske vi skulle ha ett sånt här..."

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram Kerstin & Nemo

P.s.jag är imponerad att ni målar också i år!!!d.s.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...