måndag 22 mars 2010

Ett vågat försök...

Vaddå undrar ni säkert? Jo, jag ska försöka mig på att klippa Chapman själv. Jag har en duktig uppfödare som brukar göra det annars, men eftersom jag ska dra ner på utställandet så tänkte jag att jag ska försöka själv. Jag har ju ingenting att förlora. Jag har börjat med ett öra. Jag vågade inte ta för mycket, men jag ska fortsätta imorgon och ta mer på det då. Jag kollade precis på hemsidan Hundportalen. Där står det exakt hur man ska klippa en njuffes tassar och öron och där är bilder också, så jag ska försöka följa det. Om det blir bra kommer en bild på resultatet. Ser han för jäklig ut så får jag köra bort med han till Monika så får hon rädda vad som räddas kan...

1 kommentar:

Kerstin sa...

Det är klart att du fixar de, Ing-Mari ! Jag har ju kommit en bit på vägen. Träna, träna !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...