söndag 28 mars 2010

Äntligen...

...blev jag färdig till att tvätta Chapman idag. När han är klar sätter han sig vid dörren och vill gå hem. Då är det nog, tycker han. Nu börjar operation borstning och sen ska jag fortsätta med klippningen, så gott jag kan. Det är mycket tävlande denna helg. I fredags morse åkte Mats och Aron med tåg till Sundsvall. Det är USM i brottning som Aron varit med i. Aron hamnade på en 4:e placering i sin viktklass, 50 kg. Bra jobbat! I kväll ska jag köra och hämta dem i Karlskrona. De har turen att kunna åka med Karlskronabrottarna hem i deras buss. Rebecca ska snart åka iväg med Carmen på hemmatävling i hoppning. Som tur är har vi snälla hyresgäster i stallet som kör med henne idag när inte Mats är hemma och jag kör inte med hästtransport förutom när det är ytterst nödvändigt och då bara rakt fram. Jag lär mig aldrig att backa med släp, det är omöjligt. Chapman får följa med ikväll och hämta Mats och Aron i Karlskrona, så nu har vi förhoppningsvis ingen stinkbomb i bilen längre. Nu blir det lavendeldoft istället...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin du bliv när du har tvättas Chapman!Så duktig Aron är i brottning.Då får du en lång bil
tur i dag, men det gillar vi.
Ha en trevlig söndag
Labbe o Iren

snobben & benzon sa...

men så skönt å bada chapman.. klart matte fixar klippningen sedan med bra uppfödare som visat å hjälp förrut å med bilderna som ni hittat kan niget gå fel.. vi vill se resultatet sedan på bild.. å sedan akn mate komma hit å klippa två till :D ha en fin påskhleg.. kram å puss nuffegrabbarna snobben å benzon

Anonym sa...

Önskar er en god påsk helg!
Labbe o Iren

Anonym sa...

Trevlig blogg, ha en skön påsk!
Hälsningar Gun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...