söndag 27 december 2009

Hej igen...

...alla goa bloggvänner. Nu är hela familjen samlad igen. Ikväll blev jag hämtad hos Monika, kennel Clebas. Jag har varit där i tio dagar medan min familj varit i Italien och roat sig över julen. Jag har också fått roa mig... med tjejerna på Clebas. De skäller på mig och vill sätta mig på plats, men det är svårt, jag är ju så glad för tjejer. Nu ikväll har jag ätit och sen gick matte och jag en runda. Det var många nya lukter som kommit medan jag varit borta. Förresten, i brevlådan låg där ett paket till mig. Det var från Benzon och Snobben i Åby. Matte har sagt att jag ska få öppna det imorgon när hon har kameran redo. Undrar vad det kan vara...??
Matte sätter in en bild från i går. Det är sista dagen i backen. Sen bär det av hemåt i buss på eftermiddan. Det är Dolomiterna man ser bakom dem.

1 kommentar:

benzann sa...

välkomna hem igen till lilla svedala ;)

Åhh foto på hela familjen så kul!! ja ni hade det väll superkul där kan vi förstå..

det ser inte ens kallt ut ..ser ju solen bakom er oxå som skiner....jaaa det ser faktiskt urmysigt ut.. för en som du vet inet gillar snö kyl aå vinter överhuvudtaget ;)

god fortsättning önkar vi er alla å hoppas chapman blir glad för sitt lilla paket..

må så gott.. kram från annie nopussar från snobben som bugar å bockar å tackar för ni kom förbi i går å gratta´n :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...