tisdag 28 december 2021

En ny kamera kanske...

Jag har funderat ett tag på att jag skulle vilja ha en ny kamera, en kompaktkamera av något slag. Jag använder inte min systemkamera längre då jag numera tycker det bökigt när jag sen ska föra över bilderna från kameran till datorn och sen till telefonen. Jag skulle vilja ha en med inbyggd wifi. Det hade gjort det så mycket lättare och roligare också då bilderna hade blivit så mycket bättre än med mobilen som jag använder nu för att det är bekvämt.

Jag har precis börjat fundera på det här så jag har inte kollat runt så mycket än, men nån sån här hade jag tänkt mig...



Jag hade mer koll och kunskap om kameror för typ tio år sen, men jag har lagt av mig. Jag gick t o m kurser i både fotografering och fotoredigering då. Känns lite trist att jag inte hållit det aktuellt, men det är väl inte försent att ta upp det igen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...