torsdag 9 december 2021

Fortfarande inte lagad...

VĂ€rmepumpen har fortfarande inte blivit lagad 😔 Vi har kontakt med reparatören varje dag, men reservdelarna har inte kommit Ă€n. SĂ„ himla dĂ„ligt att det ska ta sĂ„ lĂ„ng tid. TĂ€nk om vi hade bott dĂ€r permanent. DĂ„ hade man frusit minsann. NĂ€, det Ă€r riktigt kasst. Jag hoppas hoppas att det blir fixat imorgon 💗 Vi kan ju inte vara dĂ€r nĂ€r dĂ€r inte Ă€r nĂ„gon vĂ€rme. Jag hade velat köra ner dĂ€r Ă€ndĂ„ egentligen och bara kolla till det. Inga ljusstakar, stjĂ€rnor eller nĂ„nting har kommit upp sĂ„ det Ă€r ingen reda alls. Grannarna undrar vĂ€l vad som hĂ€nt 😔

Om jag inte minns helt fel var jag relativt tidigt klar med alla julklappar ifjol. Ja, alla och alla. Vi köper inte sÄ mÄnga, men nÄgra blir det. I Är har jag knappt börjat men jag har bestÀllt tvÄ st pÄ nÀtet och jag har fler planer pÄ gÄng.

SĂ„ himla skönt att det Ă€r fredag imorgon, men jag saknar Österlen. Nu nĂ€r vi inte varit dĂ€r nere pĂ„ nĂ„gra veckor sĂ„ inser jag hur mycket jag saknar det. NĂ€, sĂ€lja det stĂ€llet kan vi absolut inte göra Ă€ven om tankarna har funnits dĂ€r. Det Ă€r jobbigt att ha flera hus att sköta, men nej, absolut inte 💗

En gammal vinterbild jag hittade

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...