torsdag 24 juni 2021

Saften är klar och inköp av hundskor...

Nu har saften stått i fyra dagar så då är den klar. Ikväll hällde jag upp allt på flaskor av lite olika storlek. Jag gissar att vi dricker upp allt på en gång, det är ingen idé att frysa in. Flädern blommar fortfarande för fullt så jag kanske gör en sats till och då kan jag ju frysa in den satsen. Jag får se om andan faller på 😊


Idag körde jag från jobbet med ett leende på läpparna. Inte för att jag vantrivs precis, men en veckas semester är ju aldrig fel. Det ska bli så skönt att bara kunna ta det lugnt på morgnarna utan att veta att man ska iväg. Jag ska försöka att njuta riktigt mycket denna vecka 😊 och bara ta det lugnt efter detta helt ibland kaotiska första halvår på jobbet.

Efter jobbet körde jag bort till en av våra djuraffärer här i stan för att titta efter nån slags skyddssko till Leia. Hör och häpnad, men de hade ett par i storlek XXXL, haha... 😀 De flesta djuraffärer har ofta ett ganska dåligt sortiment med artiklar till riktigt stora hundraser. Jag handlar ofta på nätet när jag behöver något. De hade även en speciell sorts halsband hemma som jag använder i storlek 80 och 75, så jag slog till på dem också. Det gäller att passa på.


Önskar er alla riktigt Glad Midsommar 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...