söndag 25 december 2011

Juldagen...


Har landat i soffan och kollar på Harry Potter-film. Juldagarna bara rusar förbi. Julafton gick så himla fort igår. Lutfisk till lunch här hemma och sen julbord hos Mats syster på kvällen. Många julklappar var det som delades ut. Rebecca blev så glad för sin OnePiece och Aron för sina nya stavar. Idag har jag varit i Malmö och vinkat av Mats och Aron som är på väg till Italien med buss för att åka skidor några dagar (därav nya stavar). Jag och Rebecca åkte inte med denna gång. Vi är hemma och passar djuren. Vi blir dock inte utan skidåkning i år för vi ska till Idre senare i år hela familjen.

Ikväll ska jag vara chaufför till Rebecca och hennes kompisar som ska ut. Just nu är det "disco" i halva huset. De håller på att göra sig iordning. Jag försökte ha Chapman här hos mig vid tvn, men han ville vara hos tjejerna. Det är roligare där. Där kan man ju få sig en bit chips eller ostbåge...

ÖNSKAR ER ALLA EN GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Önskar dig en god fortsättning på julen!

Kram Pernilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...