fredag 21 oktober 2011

Denna fredag...

...har jag faktiskt hunnit med en del. Bl a har Chapman fått sig en ordentlig genomborstning och även en del klippning. När jag började klippa honom själv var jag livrädd. Rädd för att ta för mycket och att det skulle bli hackigt och fult, men nu bara klipper jag på för hela slanten. Tassar, öron, fanor, hals, mage, ja överallt. Det kan inte bli så mycket fel. Så ett tips till den som inte vågar; bara klipp på, man lär sig. Jag har ju såklart också kollat när Monika klipper honom och fått tips därifrån. I eftermiddag var jag bjuden till jobbet på eftermiddagsfika. Det var Maria som slutade och som så snällt hade bjudit in mig.


Ikväll sitter Mats och jag själva. Rebecca kommer med tåget imorgon och Aron tog tåget efter skolan idag och åkte till sin kompis Linus i Kävlinge. Då passade vi på att göra egna bamsebiffar och rösti. Nu ligger vi proppmätta i soffan och kollar på Idol. Robin från Hässleholm är fortfarande kvar. Vi hejar på honom!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...