fredag 23 april 2010

Om två veckor...

Rebeccas konfirmationsminne från oss!
...ska Aron konfirmeras. Måste visa detta fina kors som jag beställde till Rebecca när hon konfirmerades för tre år sen. Det är Lena på mitt jobb som gör dessa. Helt otroligt att man kan göra något så smått. Jag har nu beställt ett till Aron också som han ska få som minne. Då med blått i mitten förstås.
Att man ska ha en sån här "tillställning" hemma medför förstås lite jobb. Jag började förra helgen att putsa fönster, men där är många kvar. I morgon kommer dessutom också mormor och morfar och hjälper till. De ska rensa och göra iordning rabatterna och även gräva ner alla mina dahlialökar. Skönt med lite hjälp ibland. Vädret hoppas jag blir bättre än idag, då jag hade tänkt att vi skulle grilla korv till lunch. Det har varit jättekallt hela dan idag och nu ikväll regnar det. Inte ens Chapman ville ligga kvar ute på trappan när det började regna. Då skäller han och vill in...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...