söndag 17 maj 2009

Idag är jag trött efter gårdagens övningar. Jag kom på reserv-platsen i championklassen och gick inte vidare till bästahane-klassen. Domaren tyckte jag var för slö när jag sprang, men jag är ju en stor njuffe-hane på 75 kilo!! Men matte tycker ändå att jag är bäst..

Sen fick jag och matte vara med i uppfödargruppen och vi gick vidare till finalen på eftermiddagen och där blev vi 1:a, alltså dagens bästa uppfödargrupp. Vi hade en fin röd rosett med oss hem som matte hängt upp på väggen.

1 kommentar:

BenzAnn sa...

stoooort grattis till 1aplatsen och hmm..slöö nänä knappast du väll de hade nog bara en favorit ska du se.. du är bäst å vackrast det ser vi ju här på fotot.. å som sagt inte alltid man känner för å spinga på kommando med sina 75 kg.. så din matte har rätt du är bäst helt klart!! ha nu en fin å mysig dag vila nu upp dej å så sät fart sedan på busmusklerna ;) nospussar från benzon å snobben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...