söndag 26 april 2009




Denna helgen har matte och jag varit i Västerås på utställning, men vi åkte inte ensamma. Vi åkte tillsammans med min uppfödare Monika och två av hennes hundar, Ester och Zlatan. Vi sov över på ett vandrarhem utanför Västerås, i huset på översta bilden. På utställningen gick det bra för mig, matte var så nöjd. Jag blev etta i championklassen och sen blev jag tvåa i bästa hane-klassen. Nu är vi hemma igen efter två händelserika dagar. Både matte och jag är så trötta....vi kommer att sova gott i natt!


1 kommentar:

BenzAnn sa...

wow sååååå häftigt med utställningen.. så kul å vinna.. så duktig du är.. klart matte är stolt å nöjd.. fattas annat ;) min matte skulle vara glad om jag bara kunde vara på en uställning å sköta mej med å titta på ;) träning träning behövs tror hon då jag är såååå sprallig.. å kartig..hmm.. sistnämda vet jag inte om jag håller med om ;) snobben vill matte ställa ut sa hon men matte akn inet själv så vi får se om hon kan fixa någon annan som vill.. så fint ni bodde i västerås.. kan tro det var skönt å komam hem sedan efter helgens slit ;) hoppas allt är bra nu å du fått vilat ut ordentligt vore kul å få se priset.. sällan vi ser sånt då vi aldrig är på utställnigar.. må så gott kram å puss från benzon som är sååå stolt över dej för dina fina meriter !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...