lördag 15 april 2023

Koko Loko...

Vi är hemma denna helg. De senaste två helgerna har vi varit iväg. Först i Kalmar och sen på Österlen så det kan vara skönt att bara vara hemma också emellanåt. 

Det är så mycket prat på jobbet om rosen Koko Loko. Jag är inte så mycket för rosor för jag har aldrig riktigt lyckats med dem, men nu såg jag att Zetas Trädgård hade fått hem sådana så jag beställde faktiskt en därifrån. Jag har inte fått den än, men jag ska sätta den nere i huset på Österlen, tänkte jag. Den kan bli fin där. 

Bild från Zetas Trädgårds hemsida, HÄR

En lite lättare "plocke-tallrik" blev det ikväll efter en snabb genomgång i kylskåpet, haha 😊 Mats fick de sista prinskorvarna också på sin tallrik, så nu är all påskmaten definitivt uppäten.


Nu känns det som att våren kommit på riktigt. Första dan utan vinterjacka. Det räckte med att ha en fleece på sig. Härligt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...