lördag 20 juli 2024

Semestern slut för i år...

Då är denna sommarsemestern slut för detta år. På måndag är jag tillbaka på jobbet igen efter fyra veckors ledighet. På ett vis känns det trist, men på ett annat bra att komma in i de vanliga gängorna igen.

Vi hade egentligen tänkt att åka hem idag från Österlen, men då det vackra sommarvädret är tillbaka så valde vi att stanna kvar och åka imorgon istället.


Måste visa alla de bär som finns här i trädgården just nu. De gula söta krusbären, de röda och svarta vinbären och så bigarråerna som där kommit extra många av i år. Trädet är inte så stort och där brukar bara vara en handfull bär, men i år är där bra mycket mer än vanligt. Kul 😊


Jag kommer inte att göra nånting med bären alls i år. Jag har krusbär i frysen från ifjol. Vinbären har jag ätit av till min gröt och körsbären äter vi också upp 😊 Jag hade kunnat göra saft, men nu är semestern slut och jag har prioriterat att göra annat. Man hinner inte allt. Det kommer fler år 💗


Vi började kolla på The Bay igår. Ännu en engelsk kriminalserie som vi är så förtjusta i. Kan inte få nog av dem och som tur är finns det många att välja på 😀

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...