onsdag 17 juli 2024

Jag hittade lampor i en låda..

Jag började rensa i städskåpet och då hittade jag en låda som jag helt hade glömt bort. Under de första åren efter att vi tog över huset här nere på Österlen har jag rensat och rensat och då ville jag tydligen inte göra mig av med dessa utan då har jag lagt dem i denna låda och sen har jag glömt bort dem.

Den större taklampan med de kopparfärgade skärmarna ska Mats byta sladdar på. Vi kommer att behöva lite lampor till lilla stugan, så det var perfekt att dessa kom fram nu 😊


Jag blev så glad för där är en fin skärm till en skomakarlampa och även dessa två vägglampor i modell 50/60-tal som jag inte trodde fanns kvar här.


Det tar aldrig slut med grejer i detta hus. Fastän det gått tio år i år finns det fortfarande lådor, kistor och andra skrymslen som behöver gås igenom 😕


Måste bara flika in också att taket är nu helt klart på lilla stugan. Det blev så fint 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...