tisdag 26 september 2023

Tagit stygn och kurskväll...

Jag jobbade till lunch idag, sen körde jag hem och hämtade Cindy. Stygnen som de sydde på hennes tass när vi var där för 12 dagar sen skulle tas bort. Det gick över förväntan, faktiskt 😊 Hon kan ha lite svårt att stå stilla och vill hela tiden dra tassen till sig när man ska undersöka den, men det gick bra. Stygnen är borta, men såret är inte helt läkt ännu. Jag ska hålla det rent och vi kom överens om att jag ska höra mig till dem om jag tycker det behövs.

Cindy och jag har haft mycket idag 💗 Först iväg till Kristianstad i eftermiddag och sen ikväll var det näst sista gången på hundkursen. Det var roligt ikväll. Det funkade bra med Cindy och vi tränade på med möten och följsamhet bland annat. Förra tisdan tyckte jag det var katastrof när vi kom hem därifrån. Ingenting funkade med kontakten mellan Cindy och mig, och jag tänkte att jag åker aldrig dit mer. Men sen gör man det ändå och så funkar det bättre nästa gång. Så som det gjorde ikväll. 

Imorgon ska vi iväg med jobbet på en heldag ner till Malmö. Först studiebesök och sen lite trevligheter på Utmaningarnas hus. Ska bli kul 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...