fredag 22 september 2023

Hemmahelg...

Det blir en helg hemmavid. Vi ska iväg och hjälpa våra goda vänner imorgon, så det blir en tur ut till kusten. Hoppas regnet håller sig borta, men enligt väderappen skulle det komma några få millimeter.

Denn fina bollkryss köpte jag häromdan 

Padeln med jobbet igår var kul 😊 Vi spelade americano, där alla möter alla. Upp till 21 poäng i varje match. Jag har inte gjort det förut, så det var roligt att lära sig hur det går till. 

Tyvärr känner jag av det i mitt knä idag, ömt och stelt är det. Det är riktigt surt det här med mitt knä, och jag kan inte riktigt förlika mig med det 😔Men men, det är bara att acceptera att man börjar bli gammal💗 Att spela padel två gånger i veckan kan jag nog glömma, men en gång kanske funkar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...