lördag 16 september 2023

Lördag...

Det är lördag kväll och jag pratade med Rebecca för en stund sen. Hon och Fredric har varit i Lissabon sen i tisdags för att fira en kompis som fyller 30 år, och hade nu landat i Köpenhamn för några timmar sen. När jag ringde satt de på en ersättningsbuss upp till Älmhult. Därifrån gick sen tåget direkt till Kalmar. Allt med resan hade gått så bra 😊 

Från början var tanken att jag och Mats också skulle följa med, men det blev inte så. Vi får planera in en resa dit nån gång framöver istället. Jag skulle vilja se Kristus-statyn som finns där. 


Jag läser just nu boken "Atlas - historien om Pa Salt" och i den kan man läsa om Kristus-statyn som delvis görs i Paris och som sen fraktas till Rio de Janeiro. Det är därför jag är lite insnöad på den just nu 😀

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...