onsdag 21 juni 2023

En ynka dag kvar...

Så här ser det ut ganska ofta på kvällarna på framsidan av vårt hus 😊 Trädgårdstunnan rullas med vart man än går för det finns alltid något ogräs, pinnar eller annat skräp som kan kastas i den. Sen är trimbordet framme till hundarna då det alltid är någon hund som behöver kammas till. I plastpåsen lägger jag den urborstade pälsen direkt för annars far Cindy runt och ska äta (!) upp den och det kan ju inte vara så hälsosamt, tänker jag. Rampen som vi har till dem till bilen använder jag också här till trimbordet. Då går de själva upp och ner och jag slipper slita på att försöka lyfta dem vilket jag inte längre orkar.

En bild tagen ur det verkliga livet, haha 😀 hur det ser ut uppe hos oss i skogen.


Imorgon är sista arbetsdagen innan semestern drar igång. Jag har också varit och klippt mig och fixat ögonbrynen så jag är redo. På fredag är det midsommarafton och det firar vi som vanligt med våra vänner borta på östra kusten. Härligt! 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...