lördag 10 december 2022

Sorterat bland julpyntet...

Jag har gått igenom och sorterat bland julpyntet här nere i Komstad idag. Ska ta hem lite till Arons julgran nu när vi ska fira julafton hos honom. Känns onödigt att köpa nytt när det redan finns så mycket fint här nere. 

I lådorna hittade jag bl a den här ljuslyktan i papp som vi alltid hade uppe när jag var liten. Jag tyckte då att den var bland de finaste, minns jag 💗 Jag tycker fortfarande den är lika fin, men jag har inte haft den uppe då den är lite bökig att hänga upp, men häromdan köpte jag på Rusta en laddbar LED-lampa som man kan ha till fönsterstjärnor. Så man behöver varken sladd eller elkontakt. Lampan hänger bara i ett snöre och den är tänd 8 h och släckt 16 h. Du hittar den HÄR. Väldig behändig grej 😊


Fyra stycken toppstjärnor hittade jag också. I vår familj har vi alltid haft stjärna i toppen, aldrig spira 😊


Då är det redan tredje advent imorgon. På måndag har jag tagit ledigt. Har timmar som jag behöver ta ut innan årsskiftet. Ska bli så himla skönt 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...