måndag 12 december 2022

En ledig dag...

Man tror att man ska hinna med så mycket när man är ledig, men jag hade en tid hos frissan och sen var det padel på det så där gick hela eftermiddagen. Men lite julastädning hann jag ändå med i förmiddags 😊

Cindy

Är ni klara med era julklappar? Det är inte jag. Numera blir det inte så många julklappar men några få ska det ändå inhandlas och lite roligt är det också 😊 Vi får ta och åka och köpa gran också i veckan. Tänk om man hade kunnat vara ledig hela december. Så härligt det hade varit. Hela juli och hela december. Det hade varit något det 😀


Fick för mig ikväll att jag skulle göra torkade apelsinskivor. 50-75 grader i ca två timmar. Ska prova och se om det är fint att ha i granen. Annars kan man ha dem som dekoration på julbordet tillsammans med nötter och kanelstänger 😊🍊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...