torsdag 15 december 2022

Julbord ikväll...

Vi bjöds på julbord av jobbet ikväll på en restaurang här i stan. Trevligt och gott 😊 Nu är vi så många så vi på Ekonomi åt vårt julbord tillsammans med staben, HR och Marknadsavdelningen. 

Då är det äntligen fredag imorgon. Jag trodde hela dan igår att det var torsdag och då blir ju arbetsveckan en dag längre. Inte bra när det är så 😂 Jag vet inte riktigt vad vi ska göra denna helg. Förmodligen blir vi hemma här i stan då det är sista helgen innan jul. Vi behöver köpa gran och det är kanske något som vi behöver förbereda också hos Aron då vi ska vara där på julafton. Vi får se vad det blir. Lillejulafton har jag tagit ledigt. Då får vi väl handla det sista och fixa med mat, kan jag tänka mig.

Bara jag får min favorit, Janssons frestelse, så är jag nöjd 😋

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...