måndag 26 december 2022

Annandagen...

Vilket trist väder det varit idag. Grådaskigt och småregn i princip hela dan. Rebecca åkte tillbaka till Kalmar vid lunchtid så nu är det som vanligt igen här hemma. Jag har inte gjort så mycket idag men Cindy har länge behövt sig en pälsgenomgång så det blev det idag. Jag köpte en ny karda för ett tag sen så det fick bli premiär med den 😊 Leia behöver också kammas, men det får jag försöka ta tag i under veckan.


Jag planerade ju att ta jämförelsebilder på Cindy varje månad, men nu blev här ett skutt på två månader. Tänk, för två månader såg hon mycket mer valpig ut än idag. Det har hänt mycket på de här veckorna 💗

Idag 26 december

20 oktober

Då bär det iväg till jobbet igen imorgon, men inte alla dagarna som är kvar. Jag är ledig på fredag 😊 Så skönt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...