söndag 25 december 2022

Först padel och sen Polarexpressen...

För att inte bryta traditionen har vi sett Polarexpressen i eftermiddag. Den bästa julfilmen som bara är ett måste 💗 Man blir lika berörd varenda gång.


Juldagen måste väl ändå vara den mest förslappade dagen av årets dagar, haha... men för att vi ändå skulle röra lite på oss idag bokade jag och Rebecca en padelbana efter lunch. Så lite aktivitet har vi ändå haft för oss 😊 Nu var det inte bara vi som hade kommit på denna idé för det spelades på varenda bana så hela hallen var full med folk.

Jag fick bland annat en bok i julklapp. Jag hade önskat mig denna för ett tag sen och det hade Rebecca snappat upp. Jag hade glömt det själv att jag önskat mig den. Det är bok med 12 nya historier om Miss Marple skrivna av 12 olika författare. Den finns inte översatt till svenska än så nu får man ställa om hjärnverksamheten till engelska. 


Då är det bara en dag kvar av denna jul. Sen är det dags att börja förbereda för Nyår. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...