tisdag 11 februari 2020

Nu lämnar jag bemanningen...

En liten present för denna tiden som varit fick jag idag
Jag hade avslutningssamtal idag med bemanningsföretaget där jag varit anställd sen maj månad. 
Fr o m måndag är min arbetsgivare Hässleholm Miljö istället. Så roligt att min plan som jag hade när jag sa upp mig från förra jobbet gått i lås. Det är ändå en stor grej när man säger upp sig från en fast tjänst, men nu har jag en anställning på bolaget precis som jag hoppades 😊

Måste också berätta att på måndag kopplas fibern in nere i Komstad. De ringde igår och bokade tid. Nu blir det bättre där nere än här hemma på Trolle Hill. Hur fibern ska komma upp här i skogen det återstår att se, haha... 😀

3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Grattis, guld när allt blir som man planerat och vill.

Kramiz

Pillusan.blogg.se sa...

Stort grattis och Lycka till med nya tjänsten! Kram

Kattie sa...

Grattis och stort lycka till med allt du tar dig för!
Kram på Alla Hjärtans Dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...