tisdag 25 februari 2020

En väldigt fin present...

Jaha, då har jag lämnat ytterligare ett uppdrag bakom mig. Igår gjorde jag min sista dag på Leader i Kävlinge. Jag fick fina tulpaner och ett jättefint bokstöd från Kosta Boda av Bertil Vallien. Den blev jag väldigt glad för. Så himla fin 😊 och ett väldigt fint minne att ha. Jag kommer att sakna mina kollegor där nere, det är ett som är säkert, men nu kommer jag bara att ha en arbetsplats att koncentrera mig på. Även om jag kommer att jobba mycket framöver för det vet jag att det blir, så blir det i alla fall bara på ett ställe.

Det är ju helt galet sånt ruskväder det är ute nu varenda dag. Man hade verkligen behövt lite sol och värme nu. Vi eldar i vår braskamin varje kväll. Då får man upp mysfaktorn i sig i alla fall 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...