söndag 9 februari 2020

Avtackad...

Jag fick denna jättefina orkidé av Newfoundlandshundklubben idag på vårt årsmöte 💗 Det var mitt sista årsmöte som kassör. Nu har en annan övertagit min roll. Jag kommer såklart att sakna det, men det känns skönt att ha en grej mindre att tänka på. Jag kommer att ha fullt upp på jobbet när min kollega går hem på föräldraledig om några veckor.

De har gått ut med stormvarning idag på medierna, och Aron som är på väg hem från fjällen. Vi hade kontakt med honom för ett par timmar sen och då var de söder om Göteborg. De skulle lämna av en person där annars hade de inte kört det hållet. På västkusten skulle det vara riktigt illa, även om det dåliga vädret är över hela södra Sverige. Jag pratade med Rebecca för en stund sen och det blåste även rejält i Kalmar ikväll. Jag hoppas allt går bra och att Aron snart är hemma. Vi ska höras av senare ikväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...