torsdag 6 februari 2020

Jag älskar listor...

Ja, jag är en riktig listmänniska. Jag skulle kunna göra listor till allt 😊 En sak som jag vill visa er när jag ändå är inne på det här ekonomitemat är hur jag gör med driften för våra hus. En sån här lista har jag för både Trolle Hill och Komstad. Jag tycker det är viktigt att veta hur mycket våra hus kostar oss varje år. Kan rekommenderas.


Där fyller jag i när jag betalt in elräkningen varje månad och de andra efterhand. Elräkningen är den räkning jag får varje månad. Det vill jag ha för att det är mer pengar som man ska upp med annars om man har den mer sällan. Månadsvis faktura har jag också valt till hundarnas försäkring numera. Förut hade jag betalning på den två gånger om året, men då var den på fem, sex tusen varje gång och så vill jag inte ha det. Mycket bättre då att betala varje månad.

Då är det fredag imorgon. Så himla skönt med helg. Denna helg är det årsmöte med Newfoundlandshundklubben. Eftersom jag är kassör ska jag dit, men det blir mitt sista år som kassör. Nu blir det nån annan som får ta över efter mig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...