onsdag 18 september 2024

Att unna sig ett par dagars semester...

Jag slutade redan vid lunch idag och nu är jag ledig ända till måndag. Jag har tagit semester torsdag och fredag och det är så himla skönt. Tyckte att kroppen behövde det. Det har varit väldigt mycket på sistone så det ska bli härligt att bara kunna ta dagen som den kommer 💗

Igår kom plåtslagaren och satte upp alla fönsterblecken på stugan så nu är fasaden definitivt klar. Jag har ingen bild på det, men det kommer. Blecken blev exakt i färg som fönsterna. Det var Mats som bestämde vilken kulör det skulle vara på blecken då plåtslagaren hade tre olika att välja mellan, så det gjorde han bra 😊


Jag börjar min ledighet nere på Österlen. Här finns alltid ogräs som ska rensas, gräs som ska klippas och jag behöver putsa fönsterna också. Det är en sån grej som jag skjuter upp och sen hinner jag inte innan vi ska åka, haha... Måste köpa några ljung och sätta på kyrkogården också, tror jag. Sen blir det ett par dagar hemma innan jag ska tillbaka på jobbet igen, men där är jag inte än. Nu ska jag bara njuta av mina lediga dagar 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...