söndag 19 maj 2024

Göteborgsvarvet...

Det blev en heldag uppe i Göteborg igår. Rebecca och Aron hade sen länge planerat att springa Göteborgsvarvet i år. Det är Rebeccas första och Arons fjärde. Det skulle bli väldigt varmt så man var ju lite orolig för det är ändå en väldig påfrestning för kroppen, men allt gick bra 😊

De gick ut hela tiden med restriktioner om värmen och om vikten av att dricka och inte tänka på några personliga rekord i år utan att bara genomföra loppet. Rebecca var helnöjd med sin prestation efteråt. Aron var inte lika nöjd, men han jämför med vad han kan prestera utan den värmen som var igår. Jag är i allafall jättestolt över dem båda 💗 


Vi körde hemifrån kl 8 och var hemma lite över kl 21 så det blev en lång dag och vi var rejält trötta när vi kom hem. Även vi som inte sprungit, haha 😀 Det var jag och Fredric också som var med. Mats skulle egentligen också varit med, men han var hemma och byggde på taket till stugan.


Jag såg inte en enda som jag kände. De som jag visste skulle springa såg jag inte och nu efteråt ser man på Instagram att andra som man känner också var där. Men där är sååå mycket folk så det är kanske inte så konstigt. Som Aron t ex, han gick jag och letade efter i hans startfålla men jag hittade inte honom så han såg jag inte när han sprang iväg. Rebecca lyckades jag filma när hon sprang iväg. 

En trevlig dag som man lägger i minnesbanken 💕

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...