onsdag 1 mars 2023

Sjukstuga här...

Det har varit sjukstuga här idag. Jag fick ont i halsen igår och på kvällen kände jag mig sådär lite "skinnet ut och in" som vi säger i vår familj. Så jag har faktiskt varit hemma idag från jobbet. Det händer inte ofta, men är man krasslig så är man. 

Jag har mest slappat idag och kollat på serier och film. Jag har sett senaste avsnittet av Mandelmanns och filmen Jurassic World från 2015. Den hade jag faktiskt inte sett innan upptäckte jag. Sen började jag se en italiensk serie som heter "Lagen enligt Lidia Poët". Nu har jag sett ett avsnitt, men jag ska kolla på ytterligare ett ikväll. Den är inspirerad av den sanna historien om Italiens första kvinnliga advokat. Tydligen gillar jag sånt som är verklighetsbaserad 😊Jag skrev ju om serien High Water häromkvällen.

Jag som skulle på yoga ikväll, men det fick jag avboka. Trist...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...