måndag 19 augusti 2024

Vad ska sparas och vad ska till loppis...

Det innersta rummet på stugans ovanvåning är nu helt klart. Lister och element är på plats och sängarna har burits in. Det finns även ett litet bord som jag sparat när vi rensade ut i första rundan som blivit nattduksbord. Det passade perfekt i storlek och höjd 😊 Bild på det kommer senare.

Bäddmadrasser ska vi också köpa. De vi ville ha var slut när vi köpte sängarna.


I helgen gjorde jag en rejäl sortering av det som fanns i skåpen. Packade in allt det som jag vill ha kvar i tidningspapper och sen ner i flyttkartonger. Dessa lådor åker nu upp i det färdiga rummet. Jag antar att det kommer att bli ett fasligt flyttande på grejer fram och tillbaka framöver allteftersom rummen renoveras. 

De här glasen är ju riktigt fräcka och ska såklart sparas 😊 Just detta motiv har jag inte sett innan.


En sån här handvisp måste absolut vara kvar. Jag har en likadan i Komstad, fast den är röd 😀


Ha en bra vecka 💕

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...