tisdag 9 augusti 2022

Nu ska det bli varmt igen...

Nu ska det fina och varma vĂ€dret komma tillbaka 🌞 Skönt Ă€ndĂ„ med lite vĂ€rme igen. Man var ju inte förberedd pĂ„ det ruggiga vĂ€dret som vi haft nĂ„gra dagar nu. FrĂ„n 30 grader ner till 13 som lĂ€gst har vi nog haft hĂ€r hemma.

Jag körde till Ikea i Älmhult igĂ„r eftermiddag. Det blev lite av varje, men mestadels nya sĂ€ngklĂ€der . En kollega till Mats ska lĂ„na Komstadhuset en natt hĂ€r i augusti dĂ„ de ska pĂ„ bröllop i nĂ€rheten. Ibland kan det vara bra att gĂ€ster ska komma eller att man ska lĂ„na ut nĂ„nting som i detta fallet. DĂ„ blir man fĂ€rdig till fixa och frĂ€scha upp sĂ„nt som man inte riktigt tagit tag i innan. Skönt att ha detta gjort 😊


Jag hittade ocksĂ„ det lilla glasfatet till blockljus fastĂ€n jag fick leta lĂ€nge och vĂ€l bland hyllorna. Fint i all sin enkelhet. 10 kr kan det vara vĂ€rt 😊 Du hittar det HÄR.

En sak som Ă€r bra med semestern Ă€r att jag tycker det Ă€r roligt att laga mat dĂ„. Det gör jag oftast inte annars. Det Ă€r bara ett ont mĂ„ste. IgĂ„r gjorde jag pulled beef och idag gör jag köttfĂ€rslimpa. KĂ€nner mig som en riktig husmor, haha...😀


HĂ€r har gĂ€nget dĂ€ckat i hallen efter frukosten 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...