måndag 22 augusti 2022

Hundkamning och en envis valp...

Då var det måndag igen. Helgen går alldeles för snabbt bara. Innan vi åkte hemåt från Österlen igår körde vi in och åt lunch i Simrishamn. Trevligt att unna sig det emellanåt 😊 och mysigt att sitta där på gågatan och kolla lite på folk även om det märkes att turistsäsongen är på slutklämmen. 

Överlag så gillar ju jag mycket hellre att åka på de där typiska turistställena nu istället för att göra det mitt i sommaren. Det kan man ju göra när man har lyxen att ha tillgång till Österlen året om 💗


Jag har kammat och klippt Leia lite ikväll. Jag är långtifrån duktig på det där, men man gör så gott man kan. Jag ska åka bort till vår uppfödare en kväll framöver så får hon jämna till det där hon tycker att jag inte lyckats så bra 😀


Här är en mycket trött liten valp efter att ha varit helt vild där ute ikväll. Hon skulle hela tiden till ett ställe i vår trädgård där jag inte vill att hon ska vara. Så himla envis. Så både hon och jag har fått motion ikväll 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...