fredag 8 oktober 2021

Kap Verde...

Resan till Kap Verde börjar närma sig. Sen den 1 oktober finns det heller ingen avrådan från UD så resan blir av som det ser ut nu, men idag fick vi besked från resebyrån att där blir några ändringar. Vi hade bokat till ön Boa Vista, men nu blir det en vecka på ön Sal istället. Det var nånting med flygen. Resan blir också en dag tidigare än vi bokat. Jag fick precis idag min semester beviljad, men det får jag ändra när jag kommer till jobbet nästa vecka.

Vi kommer att bo på ett hotell som heter Riu Palace Santa Maria. Jag var inne på hemsidan och läste att det är byggt 2020. Känns ju riktigt bra att komma dit när det är helt nytt 😊


Vi har aldrig bott på nåt så här stort nån gång så det blir spännande. Aldrig heller med All Inclusive.




Fredag idag. Så himla skönt med helg 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...