fredag 15 oktober 2021

Ett gulligt litet spöke...

Jag körde till Blomsterlandet på lunchen idag. Där var så himla mycket fint nu när det snart är både Allhelgona och Halloween 😊 Jag är inte så förtjust i Halloween, men jag gillar pumpor och det här lilla spöket var så himla sött, så det kunde jag bara inte låta bli att köpa. Jag trodde först det var en ljuslykta för värmeljus, men där är en liten lampa inuti som drivs med batteri.


Några små pumpor blev det också som nu pryder verandan, men jag köpte ljung och murgröna till min mormor och morfars grav. Jag ska ha varannan ljung och varannan murgröna. Det har jag aldrig provat  att ha innan, så jag får se hur det blir. Tänkte fixa allt det imorgon.


Så himla skönt med helg. Vi tar dagarna som de kommer, men det blir nog en mix av Trolle Hill och Österlen gissar jag 😍

Gravljushållare HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...