tisdag 12 oktober 2021

En stege på Blocket...

Helt oförberett blev det en tur ner till Österlen efter jobbet idag. Mats hittade en stege på Blocket som han var intresserad av och som vi behövde just där nere. Så ner med bil och släp till Hörby och hämta stegen och därifrån körde vi direkt till Komstad. Lika bra att den kom till sin rätta plats direkt. Vi har där en äldre järnstege som är så tung och svårhanterlig, så den ska vi försöka sälja nu istället.

När vi ändå var där passade jag på att ta in mina pelargoner. Jag flyttade in dem i lusthuset och jag tog även in mitt fikon och olivträdet. Frosten kommer nu när som helst och då är det skönt att ha dem inomhus.


Jag behöver vara på jobbet imorgon annars hade vi kunnat sova över, men det blev till att köra hem igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...