onsdag 16 december 2015

Två dagar i Jönköping...

Jaha, då är man hemma igen efter två dagars utbildning på Jordbruksverket i Jönköping. Jag har varit iväg tillsammans med mina nya kommande kollegor och lärt mig jättemycket om Leader eller LLU som det så fint heter, Lokalt Ledd Utveckling. Alla var väldigt trevliga och vi fick sån bra kontakt direkt, så allt känns bra med detta nya jobb. Nu är vi alla peppade och taggade att börja jobba i januari. Jag kommer att börja jobba på mitt nya jobb i januari, men jag kommer även att jobba kvar på mitt gamla så länge det behövs. Jag vet inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop, men det löser sig på nåt vis. 

Det var bara att hugga in, haha...
Vi bodde på Savoy Hotel. Ett mysigt hotell mitt i Jönköping. Mitt på ena väggen hängde det fyra st hantlar (!!) Om andan faller på att man vill träna lite, haha... 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...