onsdag 30 december 2015

Inför nyårsafton...

Nyinköp inför morgondagens middagsdukning, köpt här
Då var denna arbetsveckan gjord :-) bestående av tre intensiva dagar. Jag har haft så mycket att göra både förra veckan och denna, men så är det inför bokslut och mer kommer det. På måndag börjar jag mitt nya jobb. Januari månad kommer att bli en tuff månad då jag börjar mitt nya jobb och jag fortfarande har mitt gamla kvar. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop, men det löser sig. 

Efter jobbet gick jag en runda bort till Hemtex för att jag skulle kolla in en ny bordsduk inför imorgon kväll. Det blev en grå avtorkningsbar. Jag tycker de dukarna är så behändiga när man bara kan tvätta dem och sen lägga på dem utan att behöva stryka eller mangla. Sen hade de ju rea på det mesta av julpyntet så det blev lite ljus, servetter och stora vita kulor med glitter på. De ska jag ha hängande i lampan ovanför matrumsbordet. Det kan bli fint, tror jag :-) 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...