fredag 12 januari 2024

Fortfarande snö och vinterväder...

Äntligen fredag 💗 Känner mig helt färdig här ikväll då jag sovit dåligt inatt. Slår vad om att jag kommer att somna när På spåret börjat. Jag kollade på ett avsnitt för mycket igår kväll av serien Sanningen på Netflix. Den var så spännande så jag kunde inte sluta kolla. Mats var iväg med jobbet med övernattning så jag och doggarna var själva och som sagt, ingen som sa åt mig att nu ska vi gå och lägga oss 😊


Vi har fortfarande mycket snö. Som jag sagt innan... kallt och snö är lika med inget grus inomhus när man har stora newfoundlands. Det gillas 😀 Det är tjock is på dammen så hundarna går på den. Sen är där ett litet hål med öppet vatten under den lilla bron och där har Cindy kommit på att man kan dricka. Hon är klurig den hunden 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...