onsdag 16 november 2022

Snart ska ljusstakarna upp...

Jag har redan hamnat i amerikanska julfilmstrĂ€sket 😊 Jag brukar vĂ€ldigt sĂ€llan titta pĂ„ julfilmer och speciellt inte amerikanska dĂ€r allting ska vara sĂ„ himla idylliskt, men sen förra helgen har jag redan kollat pĂ„ tvĂ„ stycken, haha. Var ska detta sluta...??

Jag kollar runt lite pÄ adventljusstakar och hittade denna röda pÄ Rusta. Jag har inte varit dÀr pÄ jÀttelÀnge sÄ det fÄr nog bli en runda dit i veckan. De har Àven ett bra sortiment med uteljusslingor. Jag brukar ha ett ljusnÀt över en buske i vÄr rundel och jag behöver köpa ett nytt i Är.



Denna nedan i mĂ€ssing hittade jag pĂ„ Ellos. Riktigt fin och ser lite elegant ut 😊


Mitt luciatÄg finns tydligen Àven i en version med fem ljus nu. Finns ocksÄ pÄ Ellos.


Redan torsdag imorgon. Jag har en liten tanke om att försöka vara ledig pÄ fredag. FÄr se...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...