tisdag 2 april 2024

Regn och rusk och ny husnummerskylt...

Usch vilket regn och rusk det varit idag. Jag var precis ute med hundarna ikväll och då kom det t o m lite snöblandat regn här. 

Vart man än hör och läser håller alla på med att sätta tomat och gurkfrön nu, känns det som. Jag har inte köpt några i år och jag har så dåliga förutsättningar här uppe i skogen. Jag brukar inte lyckas nåt vidare med det, men jag ska kanske ge det en ny chans i år. Jag får se om jag får tid att åka iväg imorgon och köpa några fröer 😊

Jag beställde en husnummerskylt ner till huset på Österlen häromdan och jag fick meddelande idag att paketet kommit och ska hämtas ut så det ska jag fixa imorgon. Ska visa hur den ser ut när jag packat upp den 😊 men modellen ser ut som nedan. Oval i aluminiumfärg med siffran 32. Jag tror det blir bra och lite lagom diskret, men ändå synligt på ett gult hus. 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...