torsdag 23 november 2023

Förkylningsvecka...

I söndagskväll var det dags. Då kom febern i kroppen och det var bara att puppa in sig i filtar i TV-soffan. Mats blev kass tidigare under förra veckan så det var väl bara väntat att jag också skulle bli dålig. Så denna veckan har man hankat sig fram så gott man kunnat. Jag har jobbat varje dag, men det är skönt att man har ett sånt jobb att man kan jobba hemma om det passar. Hade man jobbat inom vården eller liknande hade man ju fått sjukanmäla sig.


I tisdags var vi trots hosta och snuva borta och hämtade mina betongalster som jag gjorde i helgen. Allting blev bra, ingenting gick sönder. Det enda var att de blev lite småporiga i ytan, men jag gissar att det beror på oljan som jag smorde in formarna med. Det kan även bero på hur den betongen vi hade med oss reagerade på oljan. Det är mycket det kan bero på 😊 Men grejerna blev väldigt fina och jag är jättenöjd. 

Kompassen tänkte jag gräva ner i grusen nånstans. Kanske så bara ett par centimeter syns ovan jord. Grodan får vara vid dammen nånstans. Granen och kotten måste ju vara framme nu under julen. Riktigt roligt när man gjort grejerna själv 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...