tisdag 10 oktober 2023

Premiärtur...

Löparbältet jag knappade hem förra veckan har kommit och igår tog jag Cindy med ut på en premiärlöptur. Det blev bara en liten runda på knappt två kilometer i skogen utanför vårt. Jag hade ett vanligt halsband på henne, men nästa gång ska jag använda selen som jag har köpt och som jag inte använt på ett tag.


Det var riktigt roligt. Hon sprang också nästan hela tiden och gjorde bara ett par stopp då hon ville lukta, men då manade jag på henne att vi ska springa. Att aktivera henne på detta sätt känns perfekt 😊 Jag springer ju inte så fort, men det räcker ändå till för henne. Kul att jag hittat något som vi kan göra tillsammans och som är bra för oss båda. 

Det trista är ju att det går mot tidiga mörka kvällar, så det gäller ju att planera och komma iväg i tid. Det blir ju beckmörkt här hos oss i skogen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...