fredag 20 oktober 2023

Ljusslingornas tid är här...

Nu när det börjat bli så mörkt på kvällarna kände jag att det var dags att se över ljusslingorna här hemma 😊 Så det blev en sväng nerom Rusta igår kväll. De hade såna här 1,5 meters med batteri som man kan lägga i en lykta. Där var dessutom timer på dem också. 


Jag köpte även en ny 10-meters till hundgården. Det trista är väl egentligen att de inte håller mer än en säsong, men å andra sidan så är jag inte så rädd om dem heller så jag får skylla mig själv lite också,


Köpte också ett par blockljus, med inbyggd timer även på dem. De ska upp i lykta på kyrkogården. Det här med inbyggd timer är ju bara så bra. De är tända 8 timmar och släckta 16. Så praktiskt och man slipper köpa gravljus stup i kvarten. Väldigt bra 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...