onsdag 26 juli 2023

Halva arbetsveckan...


Då har halva första arbetsveckan gått så nu börjar man komma in i den trallen igen 😊 Vi är inte så många på jobbet heller då flera fortfarande har semester. Ärligt talat så är det ganska skönt faktiskt, att börja sådär i lagom takt. Idag blev jag t o m bjuden på lunch. Den godaste chili con carnen jag ätit någonsin. 


Jag är glad att jag hade de veckorna jag hade för nu känns det som att den där "riktiga" sommaren nästintill är över. Så pass att jag gärna hade satt igång en brasa här hemma på kvällarna nu.

 

Det lilla gänget slocknade på verandan ikväll. I alla fall så länge jag sitter där ute hos dem och läser eller nåt. Så fort jag reser mig upp och går in så ska de också med. Hårdare än så sover de inte. Full koll 😍

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...